• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

svarstid Lendo

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Hej

Provade Lendo igår men verkar inte få något erbjudande :( Min uc score gick upp till 14 efter ansökan. Har 10 förfrågningar. Fast tjänst 320000 /år , huslån och en heldel blanco. Har ni något tips på vart jag kan vända mig för att få låna minst 30000 kr. Jag ska använda pengarna till att betala av ett lån hos Onea. Fattar inte hur jag kunde va så obotlig korkad som tog lån där, ångrar mig som fan och vill bli av med det till varje pris. Snälla, någon som har tips?


Bank norwegian..
Men vänta till du fått meddelande av lendo att det inte gick, du kan ju ha en ruskig tur och få en eftersläntrare.
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Jag upplever att Lendo varit segt. Freedom Finance har varit betydligt mer aktivitet på.

Jag har aldrig testat FF, men så kan det nog vara. Sist jag hade med lendo att göra har jag för mig att det tog ungefär 10 minuter innan första svaret kom (santander tror jag) och inom en timma fanns 5-6 svar, sista svaret som kom kom kanske efter 6-7 timmar, har för mig jag fick ett tiotal svar totalt. (Ett tiotal positiva kanske ska tilläggas, 2-3 meddelade avslag)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 825
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp